13 Temmuz 2009 Pazartesi

hafta sonu resmi.

Boya kalemini elime aldım başlıyorum boyamaya.
Adeta resim gibi bir hafta onu geçirdik
Güzel bir pazar kahvaltısı bu arada ben hiç yiyemiyorum.hazırlık derken istikamet düğün...Kalabalık bir yolcuğun sonrasında bir yakınımızın düğünü için şehir dışına çıktık.Giderken hoş bir yolculuk oldu, fakat detya takılacak pek birşey yok.Gelin akrabamız düğünlerin en acı tarafı kız alma bu tören hep canımı acıtmıştır nitekim ben evlenirkende çok kötü olmuştum çok ağladım neyse ,kızımızı aldılar ve kısa süresi tarik skıntıından sonra düğün törenine başladık benim özellikle seçtiğim ve eşime adadığım şarkı vardı.''Seninle herşeye varım ben.'' bizde dans ettik oynadık derken gece bitti ve elimizde şişmiş ayaklar uykusuz gözler ve uzun bir yol kaldı sıkış tepiş 14 kişi bizim arabaya bindik gece keyifli başladı yolculukta öyle ardından gülme krizi geçirdik benden 6 yaş küçük bir kız kardeşim var mükemmel espiriler yapıyor.çok yaşa sen emi.dugiii

Hiç yorum yok: