15 Temmuz 2009 Çarşamba

mutluyum,mutlu,mutlular.

Sevindiğim bir haber aldım,yüzümde gülücükler açıyor.
Öncelikle bir arkadaşımın düğününe yakın bir zaman kalmasına rağmen hazırlıklarda aksilikler oluyordu dün akşam o konu çözüme kavuştu.Çok sevindim kalbim azımda bekliyorum ve malesef elimizden hiç birşey gelmiyordu. Neyseki dün herşey yoluna girmiş düğünümüze 24 gün kaldı
''düğünümüz var a doslar hepinizi bekliyoruz''

Diğer bir konu ise kardeşim Dugi' bugün iş sahibi oldu.Yarın kısmetse başlıyacak ve çok güzel herşey yoluna giriyor ve zamanlama çok güzel.Çünkü onunda düğününe 2,5 ay kaldı.Benim yaşadığım mutluluğu mevlam tüm insalara yaşatsın.Ama bugünlerde dua ettiğim ve kabul olmasını beklediğim birşey daha var.Sihirliellerin gubuşun iyileşmesini diliyorum mevlam biran önce ona ve tüm bekliyenlere yardım etsin ve sağlığına kavuştursun.

Hiç yorum yok: