19 Ağustos 2009 Çarşamba

güvercinden haberler;

Bir posta güvercini gönderiyorum size;
Bakın Türk Ünlüleri ne yemiş ,ne görmüş ,ne pişirmiş.

Burcu Esmersoy (0 Puan)
Ekranlarda nasıl cici çıtı pıtı hanım efendi duruyor , fakat son haberlerine bakılırsa nasıl da kalitesiz olduğu ortada.Evliliği boşanması o su busu şimdide öpüşmeleri.Yakışması sana hoş olmadı.
Evet eşinle anlaşamamış olabilirsin boşanabilirsin fakat özel yaşamını bu kadar sokağa dökmene gerek yok. Sana Basitliğin yüzünden ben SIFIR verdim.Tabi öenmli olan diğer arkadaşlarımın verdiği puanlar.

Kıvanç Tatlıtuğ ( 3 Puan)
Boşuna minderlere gömülme buna gerek yok zaten yanlış bir ilişkiydi bitti gitti.Hatayı sen en başında yaptın.Yinede zararın neresinden dönülürse kardır.


Bergüzar Korel(-100 Puan)

Ben bu hatuna hastaydım duruşuna hanımlığına, masumluğuna ama malesef şöhret onuda kendine benzetti.Ve birde utanmadan annesi nasıl bir terbiyeyi ele aldılarsa 1 haftalık evli 3,5 aylık hamile torun için alışverişe çıktık. EE sen nerdeysin özgür anne aman kızım Haliti ağına düşür hamile kal sonra mecbur evlenir tavsiyelerinde mi bulunuyordun.
Yazık yazık ahlakınız olmadığı gibi yüzünüzde nasır tutmuş.İşte arsız ana kız.Anasına bak kızını al kenarına bak bezini al.

2 yorum:

SiL BaştaN dedi ki...

Aynen katılıyorum puanlarına ve bence dejenere edilmiş, içi dışana çıkarılmış bir toplum olarak karşı duralım ve tepkimizi verelim el birliği ile hep beraber...

Sevgiler...

gossipworld dedi ki...

Aynı görüşte olduğumuza çok sevindim nasıl bir hayat tarzıdır gidiyor bunları düşünmessen geri kafalı oluyorsun ne zamandan beri ahlaksızlık çağdaşlık oldu bilmiyorum.kendimden geçtim ama yavrularımızdan çok korkar oldum.

Sevgiyle kalın.