18 Nisan 2011 Pazartesi

ÇOK UZAKLARDAN GELDİM.



Nisan yağmuru öncesi rüzgar savurdu savurdu beni kocağınıza bıraktı.


Evet uzun bir aradan sonra ben geldim.Dünyanın en güzel vasfına sahip olarak anne olarak gledim.


Annelik nasıl güzel bir duygu anlatamam. Sadece bu bile mevlamı anlamaya şükretmeye ve varlığına en büyük ispat.


Herşeyi bitirdim hayatımda sadece kızım Mervem vardı.


Göz yaşları içerisinde yazıyorum bu satırları benim mor menekşem 1 yaşında.


Çok şey değişti doğumlar, ölümler, gidenler, gelenler oldu hayatımda,


13 Nisan 2010'da kızım dünyaya geldi.


13 Eylül' 2010'da trafik kazasında erkek kardeşimi kaybettim.

Terliyim yorgunum ve açım, Biraz dinleneceğim bu soluklanmadı sizlere yaşadıklarımı anlatıcam gerçi izleyicim kaldımı onuda bilmiyorum ama.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kardes acisi cok zor, bende beklenmedik bir anda bu yil kiz kardesimi kaybettim,isyan, aci, yapamadiklarim icin gozyaslarim, nafile artik gelmez biliyorum,ama bir seyi cok iyi ogrendim, benimle yasacak bir aci.