27 Mayıs 2011 Cuma

NE İSTEDİĞİNE DİKKAT ETMEK GEREKİR


nereden duyduğumu hatırlamıyorum ama ;BAZEN NE İSTEDİĞİNE DİKKAT ETMEK GEREKİR BAKARSIN OLUVERİR.

Evet bugün yağmur istedim hemde bulutsuz ve güneşli bir havaya rağmen , akşam üzeri yağmur biranda geliverdi yaşadığım küçük kasabaya ortalık toz duman ve derken çalıştığım şirkette elektrikler kesildi bir çok sanayi kuruluşu gibi elektrik bizim için çok önemli ama gerçekten çok önemli.
Veee Yağmurun başlamasından kısa bir süre sonra elektrik kesildi.
Birçok insan şuan bunun için deli gibi azimle çalışıyor herşey rolantiye girsin diye.
Özür dilerim arkadaşlar keşke hayırlısı demeyi becerebilsem nedir bu bendeki ukalalık hala öğrenemedim işler benim istediğim gibi olmuyor ;
Bunların tüm bu düzenin ve herşeyin tek sahibi mevlamdan dilemek ve istemek gerekir.


Ben sanırım bu konuda hala tembel bir öğrenciyim.

Evet benim için hayırlı olan başkası için olmuyabiliyormuş.herkez için hayıtlı olsun benim içinde.

Hiç yorum yok: