20 Temmuz 2011 Çarşamba

DÜŞEŞ'İN GARDROBU
































Kate Middleton 'u izlemeye Gardolap kedisi 'nden alıştım hatta görmüş olduğunuz resimleride onun blogundan aldım.


Kendisiyle paylaşmadım ama dilerim onu kırıcak bir şey yapmamışımdır.










Neyse gelelim bu dünya güzeli hanım efendiye. Kendisi benim prensimle evlendi.

Küçüktüm Annesi Lady Diana 'nın cenaze töreninde işte gerçek prens buymuş dediğim kişi.


Şaka bir tarafa prenses öylesine güzel ve asilki hayran olmamak elde değil.

Neyse Bir askeri törende giymiş olduğu kıyafetle başlayalım.



Detaylar geliyor.

Ayakkabı: Prada


Takı:Kiki Mcdonough


Kıyafet:Anya Hindmarch


Foto:Tlfan















Şimdi görsel şölen





1 yorum:

Nihan dedi ki...

Arkadaşım, utanmıyor musun böyle güzel kadınlar ve giysiler paylaşmaya? Zira bir aydır diyetteyim ve bedenimden ziyade beynim eridi, diyet dışında yazamaz oldum... Şaka bir yana çok asil, kibar ve tarz sahibi giysiler. Bulunduğu yere, gideceği yere ve temsil ettiği konuma göre giyinmeyi başarmış. İyi bir stil danışmanı olmalı...