15 Ağustos 2011 Pazartesi

ben müzikten leyla oldum.

Herkeze iyi haftalar diliyorum,

Öncelikli olarak gelişin karşılayamadığım Mübarek ay Ramazan-ı Şerif hoş gelmiş. Bin haydan hayırlı bu ayı en güzelliyle geçirmeniz dileğiyle.

Ben bu aralar acayip bir hayranlıkla dinliyorum Deniz Seki 'nin son  albümünü kulaklığımı  taktım bağıra bağıra dinliyorum. Nasıl güzel olmuş. Nasıl bir müziktir bu aman allahım. Her bir notası hem kalbine hem beynime vuruyor. Kalbin yumuşarken geçmişin acıları beyninde ceyaran ediyor.Ve sen lanet olsun diyorsun.

Bak  şimdi diyorki hayat dönüp dolaşıp yine bizi buluyor. Ben bulabilrmiyim aşk bulanıklığında seni. Uçuşan saçlarım yine yüzüme düşecekmi.

Bir vardır Bir yoktur kelimeler. Ey AŞK sen nerelerdesin.
Beyaz atlı prens Kara Atlı şövalyeler oldu Benim masalımda.

Dilerim sizin masallarınız en güzel sonlara gebedir.Ve siz bekleneni doğurursunuz kısacık hayatlarınızda.

Hiç yorum yok: