12 Eylül 2011 Pazartesi

geldim:((((

Bakmayın yüzümün gülemdiğine aslında mutluyum çünkü .Gezim pekte hayel ettiğim gibi gitmedi.Neden mi?

1-Ben 2006 yılından beri orada değilim en son düğünümde gitmiştim yani gelin olduğumdan beri gitmiyorum.Yaşadığım şehir sakin sessiz bol yeşillikli ve önü arkası açık sitelerde oturuyorum.Fakat Gebze tam bir beton yığını olmuş.

2-Oturduğumuz evde sanki hiç yaşamamışız gibi hiç bir yerinde hatıramız kalmamış.Kokusu bile farklı.Camından baktığımda hiç bir şey eskisi gibi değil artık adaları görmüyorsunuz.

3-Komşularımız bir vin parmağı kadar kalmış kimse beni hatırlamıyor.Oysa işten gelirken bile çocuklar yolumu gözlerdi bize ne aldın diye.

4-Çarşı pazar çok lüx herşey var istediğin herşeyi bulabilirsin.Sanki sosyete pazarı gibi bir beyaz eşyası yok.Düşünki.

Osu öyle busu böyle.Ama ben çok kırıklarla döndüm sanki hiç orada bulunmamışım yabancı soğuk ve duygusuz bir gezi oldu zaten kızımda hiç durmadı diye bilirim çok huysuzda evini yatağını aradı.Arkadaşlarımın hepsi tatildeydi kimseyler görüşemedim.

Fakat çok güzel jırkalar ve çok ucuza şallar aldım.Onları paylaşırız sizlerle umarım.ç

Hiç yorum yok: