5 Ekim 2011 Çarşamba

Allah'ım ne bu üstümdeki uyuşukluk

Çok yorgunum kendimi hiç iyi hissetmiyorum acaba hastamı olucam her yerim ağrıyor üstüne birde psikolojik sinir eklendi.

Herkeze bir çatasım varki sormayın.Mesala söylemek istediklerim var ama onları bloga bile yazamıyorum. Eşime söyliyemiyorum annesine söyliyemiyorum ne yapıcam ben.

İstediğim şey şu benim çocuğuma lütfen evinde bakın. bakmıyacaksınızda söyleyin. Aylarca annem baktı çocuk evinden hiç dışarı çıkmadı annem ben gelene kadar evden ayrılmadı.
Hanım efendi yok dolabı tamire geliyolar yok kalorifere bakıcaklar yok boyacı geldi o geldi bu gitti rüzgar esti yağmur yağdı  o eften bu püften habire geziyor.

Kızının kayın validesi yapınca bir dünya küfür ediyorlardı.

Yok yok ben yoruldum vallahi billahi yoruldum ben bu adamı boşamalıyım.

Hiç yorum yok: