17 Temmuz 2009 Cuma

ÜZGÜNÜM,,,ACABA BAŞKALARIDA ÜZGÜN MÜDÜR?

Sizler paylaşmak beeni ççok mutlu ediyor bu arada 4 izleyimicim var minikminik, ve asumanteyze hoşgeldiniz hayatıma blogum sizinkiler kadar renkli ve ilginç değil biliyorum fakat buna rağmen sizlerele tanışmaktan çok mutlu oldum.

Üzgünüm çünkü 3 yıldır birlikte çalıştığım müdürüm emekli oluyor ve şirketimizdne yaşadığımız bu küçük kasabadan uzaklaşıyor o artık uzaklarda yaşıyacak.Mutlu olmasını dilerim yeni hayatının başılarla dolu olmasını temenli ederim.
Yanı başında 3 yıl aynı ortamı soldum,üzüldüm,öğrendim,sevindim,korktum,korundum ilke geldiği günü dün gibi hatırlıyorum 1 Eylül 2006 kendisini sevmemiş ve anlaşamıyacağımızı düşünüp hep çekip gitmek istedim.Geçen sene biran giderse üzülürmüyüm diye sorduğum bir soruda cevap boğazıma düğümlenip öylece kala kaldı.Şimdilerde düğümler üst üste.Kötüyüm, üzgünüm,Neyse 1 hafta tatile çıkıyorum evdeyim ayaklatımı suya sokucam kırmızı leğenin içine.

1 yorum:

Jojee dedi ki...

canım ne denir bilmiyorum..Ama sıkma canını çok lütfen