25 Temmuz 2011 Pazartesi

KABUK BAĞLAMIŞ YARAM,KOPTU İÇİM KAN REVAN İÇERİSİNDE;

Sana değerde geçer

Beni delerde geçer

Seyreden gülerde geçer

Her gece daha yorgun

Her sabah daha kırgın

Tamda bugün çok yalnız

Hep aynı başlıyor bitiyor ve

İki kişiden biri vazgeçiyor ve

Biri hep daha çok çok seviyor be

Aynı başlıyor bitiyor ve

İki kişiden biri vazgeçiyor ve

Biri hep daha çok çok seviyor be

Unutulurda gider acı içine döner

Sonra bir gün geri döner

Yerini hatırlarsın izi artık yoksada

Tamda bugün işte o gündü

Hep aynı başlıyor bitiyor ve

İki kişiden biri vazgeçiyor ve

Biri hep daha çok çok seviyor be

Aynı başlıyor bitiyor ve

İki kişiden biri vazgeçiyor ve

Biri hep daha çok çok seviyor be

Başlıyor bitiyor ve

İki kişiden biri vazgeçiyor ve

Biri hep daha çok çok seviyor be

Sana değerde geçer

Beni delerde geçer

Seyreden gülerde geçer

Bir yara var içimde kocaman kapanmıyor sürekli kanıyor kurcalamasamda geçmiyor.Yara büyüdü büyüdü ve beni yok edecek hala geldi.Bir zamanlar kaçsamda kurtulsam dediğim şehir her geçen gün içimde büyük bir yara haline geliyor.Bursa herzaman beni cezbetmiştir.Ama şimdilerde küskünüm ben bu şehre çünkü onun yalan ışıkları yüzünden koptum ben t
m hatıralarımdan.


Başladı ve bitti iki kişiden biri vazgeçti ve ben hep daha çok sevdim.Kaçtım duydumu , ona değip geçen beni delip geçti. Çocukluğumdan ,koşup oynadığım sokaklardan ,ilk aşkımdan, ilk göz yaşımdan tüm hatıralarımdan kaçtım.

Herkez sığdı yeni yeni insanlar geldi sığdı ben bir türlü yer bulamadım.Sıkışamadım aralarına yer bulamadım yüreğime en değerli varlığım kızımı getiremedim dünyaya bana ne ev verdi nede evlat ama ben yinede bu şehri unutamadım.Yerini hatırlıyorum izi kalmasada.

Şuaramda tam göğsümde büyük bir acı var.İçim sıkıştı en doğru zaman değilmiş geldiğim an.Kaderim neden böyle yazıldı ben neden oralarda kalamadım oralar bana neden sahip çıkamadı ben neden böyle bir karar aldım.Acıyor içim hemde çok acıyor.GEBZE seni çok özledimmm.

Hiç yorum yok: