17 Ağustos 2011 Çarşamba

BENİ TANIYANLAR BİLİR.

Çok kimse bilmez içimde yaşananları. Eskiden açıkçası 1 sene kadar öncesi biraz düşük çeneliydim.Ama ssss. derlerya öğrendim artık dikkat ediyorum ve kendimle konuşuyorum.
Kısmet olursa kuzucum büyüdüğünde onunla paylaşıcam ben herşeyimi o beni dinleyecek ben onu.



Eee nereden geldi konu buraya neyse ben uzunca bir zamandır düşünüyorum 8 -10 ay kadar oldu.Evet ben İslamiyeti doğru bir şekilde yaşamak istiyorum birisi sorduğunda Elhamdülillah deyipte siyonistlerin masonların Hristiyanların yaşam tarzıları arasına sıkışıp kalmak istemiyorum iyiden iyiye kendime hissettirdiğim gerçekler var bu yolda yürüyorum. İzlemiş olduğum blogların katkısını azımsamak haksızlık olur. Allah hepsinden razı olsun. Bu arada beğendiğim tarzlarda yok değil.Ve unutmadan lütfen benim için dulara edin mevlam bu yolda yardımcın olsun.

Hiç yorum yok: