19 Ağustos 2011 Cuma

Gönülçelen.

Hayırlı Cumalar herkeze.

Günlerdir blog takip ediyorum ona bak bunu oku ay oda vardır ay buda vardı.fakat henüz ben okunan bir blog olmamadım.Dİlerim en kısa zamanda olurum.Yoksa gidicem zaten uzaklara.Beyse yazmak sitdiklerim bu değil.Hayellerim var gerçekleşmesini ümit ettiğim 17 yaşımda 2.hayalimden birini gerçekleştirmek isityorum 1.Modacı olmaktı ki eli dikiş tutan herkez ister bir dönem.


2.Çiçekçi olmak evet canlı canlı çiçekler değişik buketler yapıp satmak isitoyru, kimi geçmiş olduna giderken alsın şifa dağıtsın , kimi hayatının aşkına alsın aşkla sevgiyle bir ömür geçirsin.Bazen özür çiçeği olsun küçük hataları affettirsin.Bazen kendi kendine alınsın mutlu olsun.Evet lütfen ben bunları çok istiyorum.Bu dileğim gerçek olsun ben bunu çok igtiyorum.hemde çpk bu mubarek günlerde lütfen dua edşin arkadaşlar mevlam sizler gibi iyi kulların dualarını kabul eder.

Hiç yorum yok: