19 Ağustos 2011 Cuma

LÜTFEN TEŞHİ EDİN 531 993 36 61 MEDET KOÇAK

Bügün saat 10:17  57 Saniyelik bir görüşme yaptım hayatımda hiç bu kadar kötü olmamıştım kendimi afedersiniz tecavüze uğramış hissettim.

o çoçuğu:Hanım efendi kimsiniz.
ben:Kimi aradızın.

O çocuğu :ben emliyetten arıyorum kimsiniz.

ben:Emliyetten arıyorsunuz benim kim olduğumu bilmiyormusunuz.

O çocuğu :Zorluk çıkartmayın biz biliyoruz:

Ben:İyi o zaman  kimim son cümle bu ve aşalık dolu irenç özlüme kadın olmama dayılı küfürler.Bir sürü bir sürü.

Bırakmıyacağım peşini bulucam ama si,zden rica  bu adiyi lütfen teshir edin allah ricası için bloğu okuyanlar duyan duymuyan lütfennnn.

2 yorum:

prenses annesi dedi ki...

biz emniyetten ariyoruz diyenlere sakın adını ve bilgilerini verme. ben öyle bi tuzağa düştümki çok ucuz kurtuldum. bunlar dolandırıcılar.seni kadırıp bilgilerini alıp, bankaya yönlendirip kontör para vs istiyorlar. emniyet deyince ben öyle bi hata yaptımki, bütün bilgilerimi söyleyverdim. allahtan bişey yapamadan anladık polise gidip şikayet ettik. dikkatli ol..

gossipworld dedi ki...

evet güzelim bir arkadaşımın başına gelmişti oradan biliyorum zaten ben kim olduğumu sen bilmiyormusun deyince kudurdu aldı boyunun ölçüsünü hafta sonu biz adres tesipt yaptırdık neredeyse burnumuznun dibinde çıktı biliyormusun.savcılık öncesi sağolsun canım kocam iyi bir benzetti nasıl küfür edileceğini sanırım artık öğrenmiştir.Bundan sonraki hayatını bir efes şişesi ile geçirmek böyle birşey.