4 Ağustos 2011 Perşembe

GELENEKSEL BİLMEM KAÇINCI RAMAZAN SENDROMU.

Hayırlı olsun arkadaşlar koja ramazan sendromuna girmiş bulunmakta.Dilerim bu ramazan diğer ramazanlar gibi olmaz çünkü 3 yıldır aynı sıkıntı dönüp geliyor.1.Gününü vermiş olduğu gerginlik ikinci gün kopartır.Nitekim yine öyle oldu.
Salı günü eve gittim bizimki yatıyor iyiymiş böyle evde yatarak oruç tutmak dedim. cevap vermedi beklenen kriz yine patladı bizimkisi babasıyla kavga etmiş.Bu sebeple evdeymiş hiç şaşırmadım ben bu filmi daha önce seyrettim.Bır bır anlattı anlattı ben dinlemiyorum bile o annesiyle konuşuyor.Dün gece eve gittim babam bir barut geldi ve ağdı gürledi.Bizimkisi iftara bile gelmiyor.Neyse gece saat:11:00 gibi geldi selma sabah yok beni savura kaldırma ben tutmuycam.Niye felan yok bende iyi.

Her yıl aynı sahneden bıktım usandım geçen senelerdeki gibi bayramada bana sarar bende bu kez bu adamı keserim herhalde aaa unutmadan 03 Ağustos bezim evlilik yıldönümümüz.Ne hatırlayan var.nede eh işte öyle.Neyse zaten bende alıştım ee nede olsa ben bir ÇOBAN'la evliyim.

Hiç yorum yok: