3 Ağustos 2011 Çarşamba

SAHİBİNİN ANNESİNDEN SATILIK ;

Şansımı denemek istedim.

1,5 yaşında olan kızım birçok cimcime gibi bizimle yatıyor ,aslında buda benim işime geliyor çünkü çalıştığım için ona az zaman ayırıyorum diye kendimce ona süprizler yapıyorum ve hergece koynuma alıyorum; o mu bana hasret benmi ona bilmiyorum çünkü onsuz sanki ölüp ölüp diriliyorum.

Neyse bebeği duyan herkez  beşik benden beşik benden derken ilk annemle babam aldı ben seçtim beyendim. Arkasından bir arkadaşım almasaydın bende 6 ay olana kadar idare edeni var on ukullanırsın dedi getirdi.Kız kardeşim ben aldım bile dedi. enson doğuma 10 gün kala eşim elinde bambu beşiği getirdi.
İkea'dan aldığım beşiği 15 aydır hiç kimse yatmadı çok özenip beyaza donattığım odada yatan hiç bebek olmadı.

Kısacası ben redimdeki beşiği satmak istiyorum belki size lazım değildir ama bir yakınızı olabilir.İnanın sıfır bir beşik.

Detaylar;

İkea Beşik                : 249,95 TLİkea Bursa
İkea nevresim takımı : 34,95 TL İkea Bursa

Kenar süsü               : 29,95 TL İkea Bursa
Beşik içi yatak          : 50,00 TL Bursa Bebeler Sarayı
Pamuk Yorgan         : 30,00 TL Bursa Kapalı Çarşıdan
Aliz                          : 15,00 TL Bursa Bebeler Sarayı

TOPLAM:409,85 TL

KARGO DAHİL:300.00 TL

                                               EVET:300,00 TL





Hiç yorum yok: